1 Ocak 2012 Pazar

Ey Güvercin Beni Mi Buldun ?! :))

Şimdiye kadar her yeni yıla girişimizde eve bir sürü Milli Piyango bileti girerdi ve hepsine en az amorti çıkardı. Bu sene ne mi oldu da yazmaya teşebbüs ettin derseniz, hemen sevinmeyin büyük ikramiye bana çıkmadı derim size:)))

31 aralık günü bir arkadaşımla sahilde yürürken bir kuş; ki nasıl isabet ettirdiği konusunda hiçbir fikrim yok ama beni hedef almıştı ve onun için mutlu benim içinse unutamayacağım anlardan biri gerçekleşti! BAAMM :) Ey güvercin beni mi buldun diyorum!!! Bunun üzerine sokaktaki ahalinin tepkisi görülmeye değerdi yani : "Kızım mutlaka piyango bileti almalısın, bak bu işaret olsun sana, kesin çıkacak!" Evet kesinlikle bu benim için bir işaret oldu, çok haklıydı sevgili halkım; ancak ömrün batıl inançlarla geçirilmemesi gerektiği konusunda bir işaretti bu.:)) Normalde yapmam ya bu sefer insanlara aldanasım geldi ve gidip kendime bir piyango bileti aldım. Sonuç kafama pisleyen bir kuş ve piyango biletine amorti bile vurmayan ben!! O kuşu bulup imha etmek istiyorum hemen!!! :)))

Yılbaşı gecelerinin vazgeçilmezi 'tombala' bu sene de rövaştaydı bizim evde. Her zamanki gibi bizimkiler çinkoları yaparken ben tombalaları yaptığım için bütün paraları yine ben toplamış oldum! :)) Buradan bir sonuç çıkarmak gerekirse: şimdi ben piyangodan bir şey kazanamadım ya, o halde sen aşkta kazanıcaksın bu sene dediler bana ; ama tombaladan kazandım dedim ses yok. Eee aşk durumum ne olacak peki şimdi benim?!! Bunu da bilen yok :)))

2011'i geride bırakmışken aldığım kararları açıklıyorum :

1- İnsanlara aldanma!:)
2- Piyango bileti alma [En azından çıkacağını ümit ederek alma :)) ]
3- Şans oyunlarında kaybettiğinde aşkta kazanacağını sanma!! :))

Savaşsız, huzurlu, güzel bir yıl bizimle olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder